Про нас

Про нас

FRUITIMPEX – відчуй перевагу! (Сервіс доставки продуктів харчування)
  • Ми створили

    Зручний сервіс своєчасної доставки широкого асортименту якісних продуктів харчування.

  • Основна ціль

    Створити досконалу та унікальну культуру поставок згідно міжнародних стандартів задля підвищення ефетивності бізнесу наших партнерів.

  • Задум

    Забезпечити зручний сервіс своєчасної комплексної поставки широкого асортименту якісних продуктів харчування за доступною ціною у сегменті  HoReCa

Імпортуємо продукти з таких країн, як:
  • Польща (бакалія)
  • Німеччина (бакалія)
  • Італія (бакалія, овочі, зелень)
  • Франція (бакалія)
  • Грузія (зелень)
  • Туреччина (овочі, фрукти)
  • Голландія (овочі, зелень)
  • Єгипет (овочі, фрукти)
  • Іспанія (бакалія, овочі, фрукти, зелень)

На цьому ми не зупиняємося, адже прагнемо розширити ринок збуту на всю Україну і значно збільшити ринок постачання.

Плани на майбутнє
  • Власні теплиці з вирощування зелені

  • Філіали по всій Україні

  • Власне вирощування печериць

  • Власна пекарня

  • Доставка їжі додому

  • Власний приватний лейбл

Топ 5 потреб нашого клієнта
  • Вчасна доставка

    Десятки постачальників пропонують обмежений, вузький асортимент. До того ж, кожен з них має свої графіки, дні та години доставки. Так, затримки стають нормою у діяльності закладу. Власники потребують безперебійного постачання свіжих та якісних продуктів, незважаючи на різні фактори.

  • Якісний товар

    Недосконалість закупки, що є основою діяльності ресторану, полягає у відсутності перевіреної точки постачання. Здебільшого, необхідний товар купують на ринках, без відповідної сертифікації якості. Кожен заклад, який піклується про свою репутацію, дбає про належну якість продуктів.

  • Доступна ціна

    Через велику кількість постачальників або несинхронізовану систему покупок в роздрібних точках на ринках і супермаркетах, заклад значно переплачує.

  • Широкий асортимент

    Жодна компанія не в змозі забезпечити діяльність закладу на 100%. Проте варіант зменшити кількість постачальників з 100 до 10 виглядає привабливим і ефективним.

  • Зручний сервіс

    Гнучкість, лояльність та клієнтоорієнтованість – основні потреби клієнтів. Робота із великою кількістю постачальників сама по собі не дає жодних гарантій вчасної доставки. Тим паче не пропонує програм лояльності і не є пристосованою під діяльність закладу.

Наші переваги
  • Комплексний підхід

    Нарешті усе стане простішим! Ми можемо забезпечити ваш заклад 100% необхідних продуктів, створити комфортну систему постачання, налагодити чітку і прозору схему оплати, знаходити унікальні продукти і стати вашим улюбленим постачальником.

  • Доступні ціни

    Ми гнучкі щодо ваших потреб і створюємо індивідуальні пропозиції. Завдяки прямим оптовим закупівлям наші ціни завжди нижчі ринкових. Окрім того, система лояльності допомагає знайти компроміс в питаннях ціноутворення.

  • Широкий асортимент якісної продукції

    У вас завжди є вибір. Одна позиція товару представлена у різних цінових сегментах (дешевий, середній та преміум клас). Навіть найбільш рідкісні продукти можна знайти серед закупівельного списку. До того ж, кожна одиниця продукції сертифікована і відповідає стандартам якості. А товар, про який ми спілкувалися кілька тижнів тому, скоріш за все, вже стоїть на нашому складі та очікує на ваше замовлення.

  • Вчасна доставка

    Гарантією вчасної доставки – є люди. Наші працівники чітко знають свої посадові обов’язки. Менеджери, закупівельники, нічні оператори, комплектувальники, оператори по реалізації, експедитори. На додачу у нас функціонує 10 машин, що забезпечує безперебійну роботу. Очевидно, що компанія всередині – це живий організм, який чітко та злагоджено виконує свою роботу. Завдяки такій системі, ми мінімізуємо ризики затримки товару.

  • Легкий доступ

    Ми працюємо для вас цілодобово – 24 години на добу. Від моменту замовлення, до передачі його в роботу проходить менше 1 години. Тому ви завжди можете розраховувати на свіжі продукти зранку. Окрім того, ми створили зручний та сайт . У ньому доступний повний перелік асортименту товарів. Таким чином, робити замовлення ще простіше.

Етапи співпраці:
  • Індивідуальна зустріч.

    Ми здійснюємо візит до потенційних партнерів, де знайомимося з власниками/адміністрацією закладу. А також з особою, яка в майбутньому буде вести комунікацію з нами.

     
  • Формування пропозиції.

    Згідно усіх коментарів та побажань партнера наші спеціалісти створюють актуальну пропозицію по асортименту товарів, який ми можемо запропонувати закладу.

     
  • Підписання договору.

    Узгоджуємо всі юридичні аспекти, для подальшої плідної співпраці.

     
  •  
    Формування коментарів по наявній продукції.

    Ми уважно вивчаємо асортимент, виписуємо технічні характеристики (жирність, літраж, розмір), аналізуємо листи закупок, спілкуємося з приводу побажань та особливостей замовлення, надаємо рекомендації.  Це все допомагає краще формувати майбутні поставки.

  •  
    Уточнення деталей.

    Після погодження пропозиції партнером, ми налагоджуємо майбутню співпрацю. Визначаємо точну годину доставки, форму оплати, час попередніх замовлень.

Вітаємо –
тепер ми партнери!

Починається найцікавіше. Ми налагоджуємо співпрацю, кожного разу пропонуємо вам щось нове, ви більше експериментуєте на власній кухні та ростете кожного дня, а ми разом з вами.

Дякуємо за те, що обираєте нас!